studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2007 (1)
Studeni 2006 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Linkovi

ponedjeljak, 13.11.2006.

evo baš mi je danas tužan dan.odma sam se ražalostila kad sam saznala da se jagodica bobica makla iz prodaje!fuck...baš sam si misla kupit desetak...no ipak život ide dalje =(
jedina stvar koja me razveselila su naši frendovi im aih puuuuno pa evo par slika:

evo ovo pored auta je maja pored nje joško(kaj nije zgodan??) i ivan ;)

Image Hosted by ImageShack.us

a sad naš pesič dario kaj nije naljepši =) makar je tu malo nepristojan naime tu piša :D

Image Hosted by ImageShack.us

i još jednom cjela ekipa u zvuku

Image Hosted by ImageShack.us

eto tako to ak se neko zanima za maju,il nekog od njih(koji bi se kreten zanimo za njih) nek se javi nek ostavi koment ..maja je ionak kurva hahahah....
neda mi se više pisat jer moram učit XD hahahha
tak da evo još slika


marte...

Image Hosted by ImageShack.us

AND STOP THE EMO.....


Image Hosted by ImageShack.us


neam pojma kaj da još stavim...pa zato BOK!




| komentari (1) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.